čtvrtek 21. ledna 2016

Snídaně

Ohledně snídaní bývám dost bez fantazie. Dneska jsem rezignovala na cokoliv zdravého (i když teda Lola měla banán). A máme chleba, super!
"Lolo, chceš chleba?"
Lola: "Ne."
Já: "S marmeládou."
Lola: "Jo!" 
Připravuju to a Lola: "Co to děláš?"
Já: "Mažu ti na ten chleba máslo."
Lola vezme do ruky sklenici stojící opodál a říká: "Tohle je marmeláda. Já ji kousek posunu. Na mamko, vem si ji."
Vtiskne mi ji do ruky, jen abych na ni náááádohou nezapomněla. Emotikona grin
Už tlačí do hlavy. Snad ji zase nebude bolet břicho. Celý týden si u jídla stěžuje, že ji bolí bříško.
Ale dneska se mamka hluboce zamyslela a dítě maličko odsunula od stolu. Hned je to lepší. Emotikona grin
I Lola je spokojená. Pochutnává si jako u babičky. A prej to mám výtečné! Emotikona grin

Žádné komentáře:

Okomentovat