pátek 4. září 2015

Dort pro manžela

9. srpna 2015
Každý rok mám potřebu upéct mému drahému nějaký speciální dort. Normálně se mi v kuchyni většinou daří, ale dort pro Zbyška je téměř s železnou pravidelností fiasko. Nevím proč.
Zkoušela jsem třeba banánovo-karamelový, dvakrát prokrojený s mascarpone, karamel sjel dolů i s krémem. Dodnes si pamatuju, jak jsem brečela, nabírala krém do dlaní a házela ho zpátky na vršek dortu. Marně. 
Zkoušela jsem karibský dort s ananasem - srazil se. 

A tak dál a tak dál. (Jsme spolu už 15 let, takže těch dortů už bylo víc.)
Letos si Zbyšek řekl o ovocný. Tak jsem zvolila náš oblíbený koláč na plech. Piškot, tvaroh, ovoce a pudinková želatina. Normální, tvrdou nesnáším, tak děláme tuhle. Na tom přeci nic nezkazím, ne?
Pak mě ale dohnala ta prokletá potřeba, aby to bylo něco extra. Víc jak hodinu jsem vytvářela obrazec z ovoce s tím, že drobné nedostatky nevadí. Přes pudinkovou želatinu bude obraz lehce zastřený, ale dobře viditelný. To byl zásadní omyl!

Tentokrát jsem se zařekla, že brečet nebudu, nemá to cenu. 
Když je někdo debil, nepomůže mu ani svěcená!






Emoti


Žádné komentáře:

Okomentovat