úterý 8. září 2015

Mikrovlnná trouba

Už jsem slyšela o tom, že mnou oblíbená mikrovlnná trouba je škodlivá (jako snad všechno v dnešní době). Prý bychom neměli být v místnosti s puštěnou mikrovlnkou (jsem takový paranoidní pako, že jsem v těhotenství fakt někdy odcházela za roh). Taky jsem četla něco o pokusech nějakého amerického dítěte, které mělo dvě rostlinky. Jednu zalévalo čerstvou vodou. Druhou vodou ohřátou v mikrovlnce (a pak vychladlou, doufám, jinak už ten pokus chápu). První rostlinka prosperovala, zatímco druhá uhynula. Chudinka. 

Jsem asi moc pohodlná na to, abych zjišťovala víc, protože potom bych se chtěla třeba mikrovlnky zbavit. A kromě díry v kuchyňské lince by mi vadilo taky ohřívání všeho v troubě nebo na plotně. To by bylo na dýl, než 30 vteřin. A jak jde o jídlo, každá vteřina dobrá :)

Každopádně věřím, že mikrovlnky vliv na život a zažívání člověka mají. 
Mimi totiž zřejmě vadí zvuk, který mikrovlnka vydává, když skončí ohřev. Jinak totiž nechápu, proč začne řvát vždycky, když si ohřeju jídlo. 

Já se snad nikdy nenajím v klidu... Kvůli mikrovlnce! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat