pátek 4. září 2015

Králík - díl druhý: Lili vyrábí důkazy

8. červen 2015
Pamatujete si na historku s králíkem? Dneska proběhl upgrade.
Sedím u stolu a čučím do tabletu. Píšu zamilovaný mail manželovi, to je jasné :) Lola přišla za mnou ke stolu s lopatkou písku. Hned spustím: "Lolinko, nenos sem ten písek. Písek patří do pískoviště, odnes ho hned zpátky, běž." 
Podívám se za ni a uprostřed obýváku vysypaný písek na podlaze. 
"Dívej se, tady´s to rozsypala. Hned to odnes do pískoviště!"
"Kálík, kálík, kálík!" Hájila se Lola. Tvářila se naprosto nevinně. Dokonce to vypadalo, že se jí mé obvinění dotklo. Já jsem jí dál kázala, sebrala jsem jí lopatku a nesla ji na zahradu. Lola šla ke krabici s plyšáky, vyhrabala z ní králíka a běžela s ním k pískovišti. Tam mu vymáchala packu v písku a utíkala za mnou. S pohledem "já jsem Ti to říkala" mi ukázala králíkovu packu od písku. Byl to vážně on! Pod tíhou důkazů jsem se nezmohla na slovo...

Žádné komentáře:

Okomentovat