pátek 4. září 2015

Kuřecí roláda

30. srpna 2015
Pro pořádnou kuchařku je kuřecí roláda jedním ze základních pilířů mezi klasickými recepty. Já jsem samozřejmě výborná kuchařka a proto je pro mě kuřecí roláda naprostá banalita. 

Takže kuře bylo profesionálně vykoštěné asi za 10 minut (babičkou). Vytvořila jsem lahodnou náplň a jak můžete vidět na fotce, 




                                      


podařilo se mi ji naprosto dokonale zavinout. Krásně drží tvar také díky bránici, která vytvořila na povrchu vypečenou kůrku. Již z fotky je zcela jasné, že na řezu bude vypadat opravdu perfektně a kresba masa a nádivky bude efektní až umělecká. 
Zejména starší ročníky hodnotí vždy úspěchy v kuchyni slovy "a teď už se můžeš klidně vdávat".
Myslím, že po tomto výkonu si mohu s ulevou říct "ještěže už jsem vdaná..." 

Žádné komentáře:

Okomentovat