úterý 22. září 2015

Lola Hruška vaří chutně a levně

Lola občas vypadá, že ji inspirovalo přísloví "dej člověku rybu a nasytíš ho na jeden den, nauč ho rybařit a nasytíš ho na celý život" nebo to z pohádky Třetí princ "královské dělení, král musí myslet i na zítřek". A taky umí mistrně odvézt pozornost.

Když jsem jí předložila na stůl misku s králíkem, zeleninou a kuskusem (jedno z jejích oblíbených jídel) a kelímek s vodou na pití, rozhodla se, že to nesní dnes (asi proto že měla ty piškoty, co mi našla v kabelce), ale vyrobí z toho polévku na další dva dny. Super!

Dnes jsem jí předložila stejné jídlo. Sdělila mi "to nechceš", mávla rukou tak, že vrazila do mé držící kelímek, takže voda se rozlila všude kolem. Než jsem to utřela, šlohla mi ze stolu chleba.
Ještěže si nevšimla toho leča!

Žádné komentáře:

Okomentovat